RSS

WORK HARD & WORK SMART

BannerFans.com Cara-cara menjadi agent Ads4Bucks kami:- (1) Register di http://www.ads4bucks.com/?r=gxM2t4K24wtVZm9 (2) login agent bahagian Malaysia site dari Malaysia, jika lain negara Worldwide site (3) klik close[x], di bawah menu web ads4bucks klik bahagian MENGENAI ads4bucks. (4) klik DAFTAR SEKARANG SEBAGAI AGENT ADS4BUCKS! (5) Setelah isi semua maklumat peribadi anda , sila buat pembayaran (6) Sila ym saya >auraseri86(yahoo) untuk mendapatkan no.akaun supaya pembayaran dapat dilaksanakan. Harap maklum! sekian , Terima kasih.

Saturday, October 31, 2009

Selamat Datang & Selamat Berkenalan...


Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Bismillahirrahmanirrahim...Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dapat merasmikan blog yang kak seri idam-idamkan. Sejajar merealisasikan pengaruh dunia IT dan menjadi sumber rujukan pelbagai info dan pengetahuan kepada penggunaan internet di seluruh dunia sepenuhnya. Pernah menjadi seorang pelajar dan pengajar serta perawat. Tanpa membuang masa kak seri memanfaatkan blogging sebagai hobi. Ini adalah perasmian blog kedua kak seri untuk berkongsikan segala pengalaman dan pengetahuan kepada anda semua sepanjang hidup serta dapat bertukar-tukar fikiran untuk kita manfaatkan bersama. Kalau kalian lihat blog pertama kak seri iaitu http://worldpure.blogspot.com adalah menjadi hosting, buat masa ini kakSeri mana ada hosting sendiri dan masih belum mahir lagi. Blog WorldPure (dot) com ini adalah blog business. Di mana kak seri memanfaatkan waktu dirumah berniaga menjual PurePerfume Mediterranean secara online.
Manakala blog yang lain seperti WorldInfo , WorldMusicLover dan WorldRecipe adalah sebagai blog suka-suka.. Kak Seri amat-amat berterima kasih sesiapa yang berkunjung di laman hosting blogspot AuraSeri WorldPure (dot)com kak seri. Minta pandangan dan sokongan anda kepada KakSeri yang baru berblogging. Wasalam...

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Seorang sangat peramah dan mesra,bermotivasi,suka membaca,dan menjadi blogging sebagai hobi.

Followers